היום ב- (6).jpg

למה שיווק משפיענים זה כדאי?

להצליח העביר מסר לקהל ולגרום לו לקנות את המוצר זה לא דבר פשוט. אז איך עושים את זה בעידן של הרשתות החברתיות?

ולמה אנחנו כעסקים קטנים צריכים לעשות בזה שימוש.

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram

היום ניתן לראות תופעה דיי רחבה של משפיעני רשת שמפרסמים מוצרים באינסטגרם האישי שלהם. למה זה קורה? מרבית המשווקים עושים שימוש במשפיעני רשת על מנת להגדיל את המודעות למותג שלהם, להגיע לקהלי יעד חדשים ורק לאחר מכן על מנת להגדיל את כמות הלידים והמכירות.

איש המכירות החדש שמבין את מבנה הקבוצה החברתית ואת עקרונות הפסיכולוגיה של ההמונים מבין כי ככל שהצרכן מעריך יותר את המומחיות של הדובר, כך המהימנות שלו גוברת ובהתאם לכך גוברת יכולתו להשפיע על עמדות הצרכן.

קיימת טכניקה בשיווק שאומרת שכשאדם אחד רוצה לשכנע מישהו אחר להאמין או לעשות משהו שהצד הראשון ירוויח ממנו, זה יעזור אם המסר יגיע ממקור שהוא לכאורה עצמאי ובלתי תלוי. מחקר שנעשה מצא כי הצרכנים שמו לב יותר למודעות עם סלבריטאים ותפסו אותן כמהימנות יותר. וזה מכיוון שההקהל תפס את המפרסמים כמקור אמין, שלא קשור למותג אך מדבר עליו טובות.

כאשר הקהל נכנס לשטח שהוא כביכול לא פרסומי, הוא מוריד את המגננות שלו ויכול לייצר מערכת יחסים של אמון עם המשפיענים, שמנהלים איתו קשר אישי ודו שיח על ידי זה שהקהל יכול להגיב והמשפיען יכול לענות, ובעצם הקהל מרגיש כאילו המשפיען פונה אליו אישית.

שיווק באמצעות מובילי דעה הוא כלי יעיל, דינמי ותוסס המאפשר לנו להעזר באנשים בעלי השפעה רבה ברשת על מנת לקדם ולשווק את המוצר שאנו מוכרים. משרדי הפרסום העכשווים הבינו שלקחת מישהו שיש לו כמות גדולה של עוקבים ברשתות החברתיות, שקוראים כל פוסט שלו בשקיקה ורמת הזכירות שלו היא הרבה יותר גבוהה אצל הקהל, שווה לפעמים הרבה יותר משיווק במדיות המסורתיות.

דווקא כעסקים קטנים, שלא משופעים בתקציבי שיווק ענקיים, חפשו את הפתרונות היצירתיים, את המשפיענים באזור שלכם, תנסו לייצר איתם שיתופי פעולה כאלו שיגרמו להם לשים את המוצר שלכם בפרונט, תייצרו מצבי WINWIN עם משפיענים, שלהם זה יתאים וגם לכם. 

צרו איתנו קשר

נשמח לשמוע מכם.ן, בכל נושא, צרו איתנו קשר

050-477-7028