274039013_473173991221244_2556136949247402826_n.jpg

REAL TIME MARKETING

קהילת "עסקים צומחים בדיגיטל" הינה קהילה שמנוהלת ע"י לינק תשעשרה, קהילה שמטרתה לחבר בעלי ובעלות עסקים לשיווק הדיגיטלי, להנגיש להם מידע ויישומים טכנולוגיים שיאפשרו להם להיות עצמאיים בדיגיטל.

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram

עכשיו כש"יום האהבה" מאחורינו, וכמוהו גם כל הפרסומים הקשורים אליו.. בואו נדבר שניה על real time marketing - שיווק בזמן אמת.

קודם כל מה זה אומר?

בגדול, במציאות שלנו שבה כל יום קורה משהו אחר בעולם (חוגגים משהו, מציינים משהו, קורה מהלך דרמטי בפוליטיקה או בחברה, יוצא איזה וירוס חדש ומשתלט על כולנו...)

ובעידן שבו החדשות מתעדכנות כל שעה מחדש - חשוב להיות אקטואליים, רלוונטיים ותואמים למה שמתרחש מסביב!

איך עושים את זה?

מתאימים את התכנים שלנו בדף העסקי לתכנים הכלליים.

לדוגמא -

אני מוכנה לחתום שאין אחד מכם שלא נתקל ב14.2 בלפחות שלושה פרסומים שונים לגבי יום האהבה - לא משנה אם אלו רעיונות למתנות, הנחות לנופש או למסעדה או פינוקים על חשבון הבית במקומות מסוימים..

חלקם היו פשוטים מאוד, חלקם הומוריסטיים, אולי אפילו ציניים אבל כולם כולם ניצלו את המומנטום.

ועדיין, מה עושים העסק שלי לא קשור ליום האהבה??

נניח שיש לי... מפעל לייצור רכיבים אלקטרוניים לדוגמא.. אני אצטרך להתאמץ מאוד כדי לחבר את הפרסום שלי לאירוע וכך גם כנראה תיראה המודעה. מאולצת ומתאמצת.

מה אני באה לומר לכם?

שיווק בזמן אמת (RTM) הוא כלי חשוב ושימושי, כשזה מתאים הוא יכול למנף את העסק שלכם משמעותית ובסטייל - להגדיל חשיפה, לייצר מעורבות וכמובן לפרסם את המוצר או הגישה שלכם.

אבל כשזה לא מתאים - תמיד תזכרו - לא חייבים בכח! נחכה להזדמנות הבאה שתהיה כדי להתאים את הפרסום שלנו. לא חסרות הזדמנויות..

כי פרסום כמו פרסום יכול להיות חיובי או שלילי. אם ניצלנו את ההזדמנות באופן מוצלח זה רק ייטיב עם העסק.

אבל הקהל מזהה גם פרסום לא מוצלח, ואנחנו לא רוצים לקלקל לעצמנו..

 

מתוך פוסט השראתי שעלה ע"י Batel Elitzur Damol בקהילה שלנו של "עסקים צומחים בדיגיטל".

צרו איתנו קשר

נשמח לשמוע מכם.ן, בכל נושא, צרו איתנו קשר

050-477-7028